اگر قرار باشد روح دانشآموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانشآموزان وجود خواهد داشت. معلمانی که نمیتوانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند، از لحاظ انتقال فکر با دانشآموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای دانشآموزان آمادگی ندارند. معلم باید با توجه به هرگونه نقص در درک و دریافت دانشآموز، تلاش کند تا توانایی روشهای جدید تدریس چگونگی ایجاد فضای شاداب
معلم شاد و با روحیه
ياد خدا باعث شادي و آرامش
معلم ,روح ,دانشآموزان ,نیازهای ,ندارند ,آمادگی ,از روح ,روح معلم ,به نیازهای ,برای پاسخگویی ,نیازهای دانشآموزان
درباره این سایت